Thursday, December 16, 2010

Seharian Di Miri

Noraini Bt Osman mencatat:
Kali pertama aku mendakap tubuhnya, aku terdiam, kaku dan banyak memerhati. Aku tidak peduli dengan suasana bising mencemari alam dengarku, aku hanya fokus kepada dirinya yang baru sahaja kutemui dan kudakap penuh bahagia. Sesungguhnya aku terasa sungguh bahagia kerana dengan izinNya aku langsung diketemukan dengan dirinya yang sungguh terasing di bumi kenyalang ini. Aku terkenang akan Gunung Sejnjang dan Gunung _____ yang sering bercakaran namun aku berada di sisimu tidak mungkin kan bercakaran begitu kerana kita sudah ditakdirkan bersatu di sini dengannya Miri. Kasih yang diberikan untukku terlalu mahal untuk aku membalasnya namun aku tahu Miri tidak perlukan balasan kasihnya sewaktu aku masih dalam pertembungan mengasihi dan mendakap tubuhnya.

Semoga esok kita akan berjumpa lagi dalam suasana cinta yang tidak ada taranya. Terima kasih kerna meminjamkan aku kasih sayang sewaktu tidak ada sesiapa mempedulikan aku di sisimu ini Miri.

No comments: