Monday, September 13, 2010

Menulis...menulis...menulis....Noraini Osman

Blog Noraini Osman

Hi Assalamualaikum,
Sudah lama saya tidak menulis mengenai sastera dan penulisan saya sendiri di blog saya ni. Saya pun tak tahu kenapa. Nak kata tak ada masa, ada juga masa tu. Mungkin fokus yang sudah kurang. ENtahlah...
Malam ni saya pindahkan post-post yang pernah saya buat dalam blog saya yang terdahulu,www.penulis-noorainieothman.blogspot.com kerana saya dah tak ingat paswod untuk buat post baru di laman tersebut. Maaflah yang kawan2.
Saya nak kembali menulis, his macam, kembali sebutir mutiara pula kan. Ya macam tu lah kali ni. Menulis adalah kegiatan yang akan saya lakukan sepanjang hayat yang bersisa ini kalau boleh, sama ada untuk bahasa Melayu atau BI. Abang Jasni Matlani baru sahaja menanya kenapa saya tak tulis-tulis lagi. Tulis juga tapi untuk diri sendiri. Saya jawab. Insyaallah, Noraini Osman akan terus mekar menulis di lamannya ini. Novel yang sedang saya usahakan adalah novel kanak2 yang tak pandai siap, Dunia Hakimi. Insyaallah akan saya siapkan akhir tahun ini.

Sebenarnya saya pun rindu dengan rakan2 penulis yang sudah lama tak jumpa. Mabul, Abang Jasni Matlani, Kak Sarah, Ruhaini, Abang Naddin Shaiddin, kakak Onie ku dan ramai lagi. Hi lupa pula nak kasi tahu, Tahniah kepada abang Hasyuda Abadi dan Kak Sarah Jais kerana telah berkahwin dalam bulan Julai yang lalu tak salah saya. Tahniah! Sebuah gandingan yang mantap!
Kalau berminat sertai saya dalam facebook- Noraini Bt Osman.

Ok jumpa lagi di lain kali.

No comments: